Sidor

2009-02-21

Grattis Lisa

Igår blev det ett väldans party. Lisa fyllde 40, en kompis sedan skoltiden, och vi tog ut henne och åt och partajade. Det var bara det att jag hade missat datumet och trodde att vi skulle partaja nästa fredag, den 27:e alltså, vilket resulterade i panik när jag fick reda på, kl 16.40, att vi skulle samlas och bada utejaquzzi kl 17.00. Stog då i stallet och hade bara precis börjat mockningen. Jag hade tur som blev avlöst av Marie så jag kunde sticka från stallet och snabbt duscha och dra på fest, och fest blev det,( jag hann ikapp ganska bra faktiskt :)). Brukar bli det med dom här damerna. Det var Malin, Maria, Annelie, Anna och naturligtvis Lisa, då. Vi hade riktigt trevligt, åt gott och fortsatte sen på puben för att shejka loss riktigt ordentligt.

Det får man sota för idag. Idag har jag varit TRÖTT, man är inte van att vara ute och svira. Har legat och latat mig på soffan efter att vi lossade en vagn hö på fm. Jag hade ju som plan att skilja Cherokee och Maggan idag, men så blev det inte. Det får bli imorgon istället, när man är sig själv igen och har återställt vätskebalansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar