Sidor

2009-05-05

Vaktider...

... nu börjar det, vakandet. Jippie, skulle man tycka men det är för tidigt. Campanilla började droppa mjölk på em idag och det är inte särskilt lovande då hon endast är på dygn 302. Bara det inte är tvillingar. Hon har och är ju så otroligt tjock så jag har haft mina misstankar. Visst kan det komma en fölunge nu men det kommer isåfall innebära en hel det jobb och behövas mycket tur.

Har iallafall beredskap på att det kan gå illa och vår vet är kontaktad och förberedd, så det känns skönt att snabbt kunna få hjälp om det vill sig illa, nu. Var också iväg och inköpte en webcamera som jag tänkte sätta upp som bevakning, men man ska ta mig sjutton behöva vara både it-ingenjör och tekniker för att få till det så det sket sig. Så typiskt, då får jag fint kliva upp och åka istället. Så nu ska jag försöka sova nån timme tills nästa vak. Håll tummarna nu, snälla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar