Sidor

2009-05-10

Juver-rapport...

... inte sedan i förrgår morse har Campanilla haft några droppar och jag tänkte då att inatt kanske jag törs lämna henne obevakad. Jag hann bara tänka tanken så var dom på plats igen, propparna, alltså... ska det va nåt tok iallafall... får hoppas att hon hör till dom som kan stå med proppar nån vecka, för jag vill att hon kniper åtminstone en vecka till. Nu har hon gått 308 dygn och det närmar sig gränsen för att jag ska kunna slappna av. Vilken donna, hon är.
Föler sparkar och lever om, iallafall, och det med besked! Så skönt att veta att det är nåt som lever än.

Igår fick jag, till slut och efter en massa svordomar, igång webkameran i stallet så inatt kunde jag ligga i sängen och titta till henne - vilket lyx.

Var tvungen att knäppa kort på dom så ni får se. Spenarna är helt utfyllda och har varit så i en vecka nu. Konstigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar