Sidor

2009-05-08

Ännu ett avverkat dygn...

... 306, för att vara exakt.
Allt fokus ligger nu hos Campanilla. Ytterligare ett dygn till ända och inget har hänt, tack och lov, för det. Nu borde en ev kastning redan vara gjord, tycker jag, men man vet ju inte heller. Juvret är lite till och från. Fortfarande välfyllt men vaxpropparna kommer och går. Bara fortsätta hålla henne under bevakning. Nu har jag iallafall fått till alla teknikaliteter så det ska funka att rigga webkamran imorgon. Ska bli så skönt om det funkar och jag hoppas detta blir min sista natt jag behöver rassla upp flera gånger och åka iväg. Börjar bli lite mosig och pupillerna är som knappnålshuvuden.

Aragorn och Botijo roar sig iallafall som vanligt även om Botijo nu nästan hellre väljer att frenetiskt beta av det lilla gräs som hittills kommit upp.











Här är min fina tulipan som jag planterade för flera år sedan och inte blivit något förns nu, men fin är den. Snacka om gröna fingrar... det tar lite tid men när det väl blir nåt, blir det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar