Sidor

2009-09-01

Poletten har trillat ner...

... tror jag! Iallafall en... både för mig och Heleno. Igår fick han en välförtjänt vila, men idag var jag tvungen att se om träningen gett nåt resultat och faktiskt, så kändes det så. Han var väldigt energiskt avslappnad idag och fokuserad på mig. Så härligt... han kom ihåg att det är bäst att lyssna på matte. Vi stämde av lite övergångar och tempoväxlingar sen fick det vara. Han vaccinderades igår så det blev bara 20-30 min lätt arbete.

Nu har vi också ritat en ryggmall som skickats till Strömshokms Sadelmakeri, så får vi se om dom har något som passar. Ev kunde dom komma upp i slutet av denna vecka, om det fanns några passande sadlar inne. Håller tummarna för det, för jag tror det skulle göra ganska stor skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar