Sidor

2009-09-17

Det som sker...

...det sker!
Nu går det inte att påverka längre utan nu blir det som det blir, liksom. Får hålla tummarna att det går hela vägen ut och att vårt Championat blir en rolig och lyckad PRE-helg. Jag är så imponerad över dessa människor som avsätter sin tid och arbetar och sliter för att dessa och andra föreningsarrangemang ska gå att genomföra. En stor eloge till dom!
Då är det också lite tråkigt att läsa på forum att man tycker att det är tokigt planerat och kostar för mycket pengar att delta osv. Det kanske blir så när man inte är så insatt i hur mycket arbete som ligger bakom.
Hursomhelst tror jag läget är under kontroll bortsett från hästen, då. Helenos bad och putsning av grejor är kvar. Det får bli innan vi sticker imorgon vid lunchtid. Jag har ett sånt jäkla sjå med allt innan jag ska nånstans så det är nästan så man vill stanna hemma. Får alltid en fruktansvärd pack-ångest. Nu hoppas jag också att Heleno håller sig på mattan på bortaplan för han har senaste veckorna varit ganska "het" i huvut, vad som nu hänt. Kanske han tycker detsamma om mig och att det faktiskt är jag som eggar honom. Ja, det blir nog bra när vi väl är på plats. Kanske det är bra att han för en gångs skull är lite taggad eftersom han annars brukar vara väldigt loj och se lite tråkig ut på utställningarna. Vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar