Sidor

2009-08-09

MADONNA på Ullevi...

... helt superfräckt! Vilken brud hon är.
Vi har haft en underbar helg hos Robbans systers familj i Ljungskile. Fredagen tillbringade vi i Göteborg med reashopping och karusellåkning på Liseberg. Therese och jag åkte balder - snacka om dödsångest, börjar inse mina ålderbegränsningar. Man är inte lika modig längre, men kul var det. Camilla och Robban ballade ur men vi fick iallafall med oss Robban i Flume raid. Lilla 4-åriga Castor han åkte farfars bilar, kaffekoppen och körde mini-radiobilar, tyckte han var jätteroligt. På lördagen åkte vi ut till Marstrand och åt lunch och spanade in alla fina båtar samt fästningen. Det är så fint där ute - eller hela västkusten, för den delen.

Klimax var såklart MADONNA på Ullevi. Hon är bara för fräck, juckar och bräsar med benen så man blir nästan generad - vilken 50 åring. Tur man har 10 år på sig att komma i samma form.
59 000 pers (hela falu kommun, liksom) och ett sjujäkla tryck - helt fantastiskt. Har aldrig varit på en så stor konsert, så det var en riktig upplevelse. Gissa om jag hade ont i kroppen efteråt, gick bara inte att stå still. Vi stog nere på plan ganska långt fram, vi (eller jag) tordades inte klämma oss ända fram, vilket jag ångrar. Vädret var också helt underbart - vilken sommarkväll vi fick och vilken skön avslutning på semestern.

1 kommentar: