Sidor

2009-08-17

Hästannons... lite humor

...denna annons hittade jag på nätet och antagligen är det någon som använt sig av en översättningsmaskin... lite humor


Ras:
Andalusier Mankhöjd:
87-107 cm (A) Födelseår:
2001

Bruksområde:
Fälttävlan Finns i:
Stockholms län Kategori:
Hästar säljes
Kön:
Hingst

Färg:
Brun

Information om annonsen:
Har en tjock vacker svans växer tillbaka! Jag gjorde misstaget att binda en
svans väska på den sista oktober och avbröt omsättning där hon förlorat allt
av hennes hår, men det växer bra. Vidtas på lång trail rides,
korsar vatten och broar, ingen Spook. Smooth gångarter, samlar sig själv
vackert. Har trailered hela redan utsätts för visar, vandringsleder,
olika egenskaper, olika utbildare etc. riktigt bra runda.
Hon är vacker och söt. Ligger på 15.2 nu och växer som hon band som skall
förfaller till ca 16.1 när mogna. På grund av sin höjd Jag tror att hon
skulle vara bra som ett nöje häst, jägare, eventuellt roper Hon har alla de grundläggande
lära och viljan att lära. Jag vill verkligen hitta henne en stor
hem där hon kommer att bli älskad och respekterad. Hon är aktuell på alla skott,
Coggins, står för HOVSLAGARE, som för närvarande har skor på framsidan, laster,
klipp iincluding öronen, allt fint. Jag tog upp henne från födseln, så jag
vet att hon inte har några "dåliga eller kränkande" historia. Ett måste se hästen. Registrerad
AQHA och HJORTLÄDER Assc.

1 kommentar:

  1. Det låter ju som en alldeles fantastisk häst :-D, går att använda till allt, är av alla storlekar osv...
    Tack för ett av dagens skratt :-)
    Hälsn Malin Kihl

    SvaraRadera