Sidor

2009-07-19

Vilket party...

... så kul jag hade. Kom i säng 05.00, längesen man var uppe så. Kanske krävs en 40-åring för att orka partaja hela natten :)
Vi blev ett rejält gäng i blandade åldrar och med olika karaktärer, tror och hoppas att de flesta trivdes i varandras sällskap. Vi körde igång tidig em med liten (flera styckna, naturligtvis) välkomstdrink (ar) och "mingel" medans grillarna drogs igång, och efter uppskattade grillspett och en smarrig kolatårta (eftersom många eftersökte recept, så kommer det på bloggen senare:) så var det tävlingsdags och en femkamp avgjordes - Lag Stefans tjejer, vann (hm- luktar fusk, hur var det egentligen med dartpoängen). Sedan var det full fart, första gänget stack 02, andra gänget stack 03(på cykel, vet ej om dom kommit hem än :o - såg dom iofs inte i diket när jag var och handlade) och tredje gänget höll ut till 05 - då var det önskemusik på Youtube och Göran agerade DJ - skitkul.
Dansspår i parketten!
Lite foton blev det, här är några:
Livliga diskssioner!


Buffén!

Femkamp - station luftgevär!


Barhäng!



2 riktig glada killar som inte var några badkrukor,
badade hela kvällen!


Påfyllning av Marie!



En glad kaffetår!



40 åringen - en av dom!



Livåskådare?? Eva på flajen ser skeptisk ut!


Robbans lilla systerson in full boccia-action!


Min mor och min systerson, mormor i full boccia-action!

Femkamps-riggning av 2 hemliga grabbar!


Vänninor, som jag tror, leker med en rakhyvel??!


En glad Petra!


Några glada till, Ro(jo)bbarkompis, styvbror & fru!
En glad kille!


Måg, min far och 2 glada tjejer!








Långbord, varmrätt!










OCH - vi hade också tur med vädret!!
Tack & Kram till alla som var med och bidrog till en lyckad fest!
(ps- jag fick tillåtelse att lägga ut dessa, men om någon misstycker så hör av er till mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar