Sidor

2009-07-14

Jobbigt läge....

...hade tänkt skriva ner alla svordomar jag kan komma på men ids inte... men skit, kan jag iallafall skriva. För 3 veckor sedan fick vi det härliga beskedet om att arrendenämnden beslutat att vi får igenom ett självinträde av marken som hör till gården. Det betyder att arrendatorn inte får fortsätta bruka marken efter att avtalet löper ut i mars 2010. Igår så lämnade arrendatorn in en överklagan, på sista dagen, och ärendet ska nu tas upp i hovrätten. Jösses vad tröttsamt. Är så frustrerad så jag tror jag smäller av!!! Då blir det ett par månaders väntan till.
Ska detta aldrig få nån ände. Ynka 6 ha, att bråka om för honom - skulle vilja skriva IDIOT, men jag gör inte det...

Nu blir det att ladda batterierna igen. Jag som har sett fram emot detta så länge att äntligen kunna lägga i överväxeln och verkligen satsa på mina PRE. Det vill liksom inte riktigt gå min väg nu... usch. Men det kanske är som man säger, den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge.


Idag får stora Arragorn vara med...



ps, väntar fortfarande på min kamera, men jag har förhandsinformation att den kommer till 40 årsfesten i helgen..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar