Sidor

2010-01-04

Idag satt den!


Lyckades lura oturen idag och hittills har det varit lungt. Iofs är det inte riktigt slut på dan än men eftersom jag krupit ner förkyld i sängen nu, så borde det gå hela vägen.

Idag var Jörgen och skodde Heleno och verkade Arragorn. Nu har han fått riktigt fina fötter, Heleno, sprickan är helt borta och man kan se nu att han belastar yttersidan som han ska. Så skönt. Tror inte det finns en PRE med bättre hovkvalitet än Heleno, som ett kassaskåp som Jörgen säger. Inte är dom små, trånga och höga heller vilket många PRE är drabbade av. Kanske konstigt tycker ni iom sprickan, men den uppkom av yttre våld och har han inte haft sina "järn" hovar så hade det nog inte gått så smärfritt. Lika är det med Arragorn och Cherokee, båda har ärvt Helenos fina fötter och det känns verkligen skönt, för en bra hov är värt hur mycket som helst.

Nu har jag gett mig den på att jag ska lära mig hur min kamera funkar. Det blir inte bra!! Har läst på nätet, i instruktionsboken och jag förstår ju inte ens vad det betyder, blir galen. Heleno tycker iallafall att det är kul och nu kan man nästan be honom showa lite, så gör han det, en vissling så är han uppe i luften.
Nu har ju inte han sett bilderna än och fick han det så vill han nog inte posera mer...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar