Sidor

2009-06-21

Vi har halkat ur planen, lite...

Jisses, vad har jag ställt till med!!

Nu är det skärpning igen. När Campanilla miste sin fölunge så tappade jag motivationen och fokus på Heleno´s träning och det får vi sota för nu. Oj, oj vad han gått upp i vikt, oopps, fort gick det också. Trots att det inte är så väldigt mycket mat i hans hage så ser det ut som om han inte gjort annat än ätit. Iofs kanske det är lika bra han har lite att ta av eftersom det är 3 ston som ska betäckas inom kort.

Så idag var det början på ett nytt liv och träningen är återigen i fokus. Blev lite longering då jag tänkte han kunde få rasa av sig lite, tjohejdu, prova longera ett matvrak i 50 cm högt gräs. Det blev mest en fight om att inte äta och ett jäkla jagande med långpisken. Syrran fotade lite och jag måste bara visa er hur det ser ut från den inte allt för bästa sidan. Hur det kan bli om man inte följt planeringen... Egentligen ska väl dessa foton grävas ner, men jag kan inte låta bli...

... inte särskilt svårt att jobba lång och låg med så mycket gott under näsan...







... får man inget i trav, kan man ju försöka nå lite i galopp...








... tillslut, några travsteg utan matbråk...












... och några galopp...










... rörande överrens om att dagens arbetspass är avslutat och snabbt är ett glömt kapitel...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar