Sidor

2011-05-23

PRE förening och mera vägg!



Vill tipsa alla PRE-entusiaster att nu har en regionförening startats - Region Mitt Pura Raza Espanol. Det ska bli spännande och väldigt roligt. Ni kan läsa mer om detta på föreningens hemsida:

Region Mitt PRE 



... och tillbaka till vardagen:)
Det händer grejer nu. Vips så var båda långsidorna isolerade och vi har börjat sätta panel. Skönt när det biter lite och man ser ett resultat utan att man slitit ihjäl sig. Bara som en jämförelse så tog det 1 tim att sätta lika mycket panel på väggen som det tog minst 5 timmar att sätta i taket - puh... vad vi slet! Nu börjar vi äntligen se ett slut på detta projekt och jag har tom börjat "fantisera" om att inreda stallet - kristallkronor och pelargoner, blir det om jag får bestämma och fotokakel på Heleno i spolspiltan Fina stalllyktor och smideskrokar i sadelkammaren.... ahh vad jag drömmer mig iväg men det kan jag väl få göra:)

1 kommentar: