Sidor

2009-01-29

STREPTOKOCKER!!!

Hjälp vad bra detta började... som ett brev på posten anlände halsfluss. Har legat några dagar nu men fick komma till mottagning igår där prover togs och antibiotika skrevs ut. Idag fick jag provsvaren och det var bakteriell streptokocker så det var tur att jag fick börja pencillinkuren redan igår. CRP låg på 297 vilket är väldigt högt - inte konstigt att man mådde så dåligt, har nog aldrig varit så sjuk. Idag känns det ändå lite bättre, börjar intressera mig för omvärlden igen även om man bara orkar en liten stund. Imorgon känner jag att jag kommer vara frisk och stark igen.
Man blir så himla sårbar men jag har tur som har folk omkring mig som kan rycka in och hjälpa till med hästarna annars hade det inte varit kul, varken för mig eller hästarna.

Glad som en tok är ja iallafall - Jörgen fick på Heleno sina skor bak HURRA!! JIPPIE!!
Det har varit lite problem med det, som jag återkommer om när jag orkar skriva mer.

Nu ska jag kurera mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar